مدیریت مطالب جدید در دستان شما..


آرشيو مطالب

6 خرداد 1393

1 خرداد 1393

3 ارديبهشت 1393

1 ارديبهشت 1393

6 فروردين 1393

5 اسفند 1392

3 اسفند 1392

2 اسفند 1392

6 بهمن 1392

3 بهمن 1392

7 دی 1392

6 دی 1392

4 دی 1392

3 دی 1392

2 دی 1392

1 دی 1392

لینک دوستان

قالب وبلاگ

رز سیاه

جی پی اس موتور

جی پی اس مخفی خودرو

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دنیایی تازه و آدرس zarif.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





قالب بلاگفا


نويسندگان
رضا
بازی ها

نويسندگان
اپل , اندروید , اپل , سامسونگ , بازی , تبلت , سامسونگ , اینترنت , سونی , سونی , نرم افزار افزایش , گوشی موبایل , آیفون , مایکروسافت , ویندوز ,


درباره وبلاگ



گویند افلاطون بر سر آکادمی خود بنری زده بود که هر کس تکنولوژی نمی داند وارد نشود. سلام دوستان این رسانه برای افزایش دانش شما عزیزان تعبیه شده. به طورکل می توان اعلام کرد که بیشتر مطالب این وبسایت به صورت آزاد برای عموم نگاشته شده اما امکان این هم وجود دارد که در آینده برخی از مطالب سرفا جهت اعضا ی سایت آماده بشود پس بهتره همین الآن عضو سایت بشین. رضا

پیوند های روزانه

ساختن وبلاگ

شماره پیمان کارها

حمل ته لنجی با ضمانت از دبی

خرید از چین

قلاده اموزشی ضد پارس سگ

تمام پیوند های روزانه

مطالب پیشین

خاطرات خود را ری‌استارت کنید

ثبت 9 رکورد اورکلاکینگ با مادربردهای سری 9 گیگابایت

اپلیکیشن جام‌جهانی ، میز غذاخوری را تبدیل به زمین فوتبال می‌کند

گوگل در حال ساخت شبکه وای‌فای بر فراز ابرها

آغاز جام بازی‌های رایانه‌ای خلیج فارس در خرداد ماه

HP 7 Plus یک تبلت 100 دلاری با اندروید جلی‌بین است

اینستاگرام با حکم قضایی فیلتر می شود

جزییات کنفرانس توسعه دهندگان اپل WWDC 2014

اپل خواستار توقف فروش محصولات سامسونگ شد

آیا استفاده از پروتئین‌ها حس بویایی را به گجت‌ها می دهد؟

گلکسی‌ نوت 4 مجهز به قابلیت‌های جدید نرم‌افزاری خواهد بود

شارژر بی‌سیم جی 3 ال‌جی متفاوت از دیگر شارژرهای بی‌سیم است!

فایل منیجر ویندوزفون 8.1 مایکروسافت تا آخر خردادماه از راه می‌رسد

جی 3 ال‌جی با پشتیبانی تا 2 ترابایت مجهز خواهد بود

قیمت گوشی Sony Xperia Z2 در ایران مشخص شد

خوبی ها و بدی های عینک گوگل را بخوانید

هدست G430 ؛ صدایی به وسعت میدان جنگ

گوشی دوسیم‌کارته فقط HTC Desire 700

بازی‌های ویدیویی نایاب و گران‌قیمت

تبلیغات


تبلیغات



آمار بازديد

:: تعداد بازديدها:
:: کاربر: Admin

ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 109
بازدید هفته : 142
بازدید ماه : 187
بازدید کل : 34511
تعداد مطالب : 105
تعداد نظرات : 7
تعداد آنلاین : 1

Online User


این هفته مایکروسافت رسما صاحب بخش ابزارها و سرویس‌های نوکیا می‌شود و این کمپانی فلاندی را تحت تصرف خود می‌گیرد. نوکیا امروز رسما اعلام نمود که کلیه مراحل انجام این قرارداد به خوبی پشت سر گذاشته شده است و از ۵ اردیبهشت ماه رسما نوکیا بخشی از مایکروسافت به شمار خواهد رفت.

توافق بین نوکیا و مایکروسافت نهایی شده و شرایط آن بطور کامل بسته شده‌ است.

پیش تر خواندید که مایکروسافت نام تجارت موبایل نوکیا را به Microsoft Mobile Oy تغییر خواهد داد.  این بدین معناست که نوکیا دیگر به عنوان یک کمپانی تولید کننده تلفن، وجود خارجی نخواهد داشت. به عبارت دیگر نوکیا، همان کمپانی که سلطان بی‌بدیل دنیای موبایل به شمار می‌رفت دیگر فعالیتی نخواهد داشت و نه تنها پتنت‌های آن‌ها بلکه نیروی کار، توان فنی و هر آنچه که آن‌ها در اختیار داشتند حالا جزو دارایی‌های مایکروسافت به شمار می‌رود.

تصاحب نوکیا توسط مایکروسافت اولین بار در سپتامبر سال ۲۰۱۳ مطرح شد تا بسیاری از طرفداران این برند کهنه‌کار شکه شوند. نوکیا از سال ۲۰۱۱ فعالیت خود را بر روی سیستم‌عامل ویندوز فون مایکروسافت آغاز نمود و ارتباط نزدیکی را با ردموندی‌ها برقرار کرد.

تجارت تلفن‌های هوشمند از قوانین پیچیده‌ای پیروی می‌کند و شرایط رقابت در آن بسیار دشوار است. این شرایط آنقدر سخت هستند که می‌توانند ابر کمپانی همچون نوکیا را به زانو درآورند. با این حال بسیاری از طرفداران نوکیا همچنان امیدوار هستند تا سرمایه بی‌انتهای مایکروسافت بتواند به نوکیا جان تازه‌ای بدمد و محصولات این شرکت را هرچند با نام برندی تازه، در دل کاربران جای دهد.



:: برچسب‌ها: NOKIA , Microsoft , Windows Phone ,

نوشته شده توسط رضا در چهار شنبه 3 ارديبهشت 1393




گوشی اوباما عوض می‌شود

 

کاخ سفید با بررسی برندهای سامسونگ و ال‌جی در حوزه گوشی‌های هوشمند، برنامه خود برای تغییر گوشی کارکنان کاخ سفید و رییس جمهور آمریکا را علنی کرد. Obama phones

 استفاده به نسبت بلند مدت اوباما از گوشی بلک‌بری ممکن است با شروع تحقیقات کاخ سفید پیرامون تست امنیتی گوشی‌های هوشمند برندهای مختلف، به زودی به پایان برسد.

استفاده اوباما از گوشی‌ بلک‌بری یکی از ابزارها و موضوعات قابل توجه در طول مبارزات انتخاباتی ریاست جمهوری آمریکا بوده که نتیجتا پرزیدنت اوباما را به سمت این برند کانادایی سوق داده است.

علی‌رغم برخی نگرانی‌هایی که پیرامون استفاده از این برند توسط رییس جمهور آمریکا وجود داشت و عده‌ای معتقد بودند که مکالمات اوباما به عنوان رییس جمهور باید از طریق کانالی امن برقرار شود، اما او بر روی استفاده از بلک‌بری پای فشاری کرد.

با این حال، اخیرا تیم ارتباطاتی کاخ سفید عنوان کرده که در حال بررسی دو برند سامسونگ و ال‌جی برای جایگزین کردن با گوشی‌های تمامی کارکنان کاخ سفید است که اتخاذ چنین تصمیمی، شامل حال رییس جمهور نیز می‌شود.

البته وال‌استریت ژورنال به نقل از منبع ناشناسی گفته که اجرای هرگونه تصمیمی نیازمند گذر زمان است که می‌تواند تا چند ماه به درازا بیانجامد.

سخنگوی وزارت دفاع آمریکا نیز گفته که چنین رفتاری از سوی کاخ سفید هماهنگ با مجموعه وزارت دفاع است؛ در راستای ارتقای امنیت ارتباطی به شکل مستمر ابزارهای ارتباطی را تغییر می‌دهند.



:: برچسب‌ها: اوباما , رییس جمهور آمریکا , کاخ سفید , گوشی‌های هوشمند ,

نوشته شده توسط رضا در شنبه 9 فروردين 1393




آپدیت جدید ویندوز فون نهایی شد

آپدیت جدید ویندوز فون نهایی شد

WinPhoneقرار گرفتن توضیحات مختصری از آپدیت جدید ویندوز فون در سایت مایکروسافت، حاکی از معرفی زودهنگام این بسته نرم‌افزاری برای کاربران ویندوز فونی دارد.

بازار شایعه‌ها پیرامون معرفی آپدیت جدیدی برای ویندوز فون ۸٫۰ با قرار گرفتن آشکار آن در وب سایت مایکروسافت، بار دیگر رونق گرفت.

لینکی در بالای صفحه سیستم عامل ویندوز فون وب سایت مایکروسافت، اشاره مختصری به ویندوز فون ۸٫۱ برای ارتقا نسخه ۸٫۰ دارد.

با توجه به اینکه مایکروسافت به طور فزاینده‌ای دنبال معرفی این آپدیت بود، انتظار می‌رود که این آپدیت ماه آینده در کنفرانس توسعه دهندگان این کمپانی معرفی شود.

وب سایت مایکروسافت برای این آپدیت هم‌اکنون آماده نیست و احتمال اینکه لینک پنهان آپدیت ناگهانی ظاهر شود و به کاربران امکان بروزرسانی دهد، بسیار زیاد است.

برخی اخبار جسته و گریخته‌ پیرامون این آپدیت شامل حال سیری (Siri) سرویس صوتی هم می‌شود.



:: برچسب‌ها: ویندوز فون نهایی , آپدیت ,

نوشته شده توسط رضا در شنبه 9 فروردين 1393




به‌زودی کنسول بازی آمازون عرضه می‌شود

 

شرکت آمازون دستگاه کنترلی نخستین کنسول بازی خود را آماده کرده است و به‌زودی این محصول را وارد بازار جهانی می‌کند.

به‌نظر می‌رسد که شرکت آمازون صاحب بزرگ ترین فروشگاه اینترنتی جهان قصد دارد به‌صورت گسترده وارد صنعت بازی‌های رایانه‌ای شود و تصمیم گرفته است در آینده نزدیک از نخستین کنسول بازی خود رونمایی کند.

منابع آگاه تصاویر منتشر کرده‌اند که نشان می‌دهد دستگاه کنترلی کنسول بازی آمازون آماده شده است و این روزها مراحل آزمایشی را پشت‌سر می‌گذارد.

کارشناسان پیش‌بینی می‌کنند که کنسول بازی آمازون به عنوان یک ابزار جانبی و ترکیبی برای دستگاه‌ها Set-Top Box این شرکت روانه بازار شود تا کاربران در آن امکان تماشای برنامه‌های رسانه‌ای و انجام بازی‌های رایانه‌ای را به صورت همزمان داشته باشند.Set-Top Box

این کنسول بازی، مبتنی بر سیستم‌عامل اندروید ساخته شده است و گفته می‌شود که برای خود یک سیستم کنترلی اختصاصی در اختیار می‌گیرد.

اخبار منتشر شده در مورد ورود آمازون به بازار بازی‌های رایانه‌ای در حالی منتشر شده است که این شرکت در ماه فوریه از سال جاری میلادی مرکز توسعه بازی‌های Double Helix را خریداری کرد.

شرکت Double Helix تا پیش از این همکاری‌های گسترده‌ای با مایکروسافت انجام می‌داد آخرین اقدام آن در حوزه بازی‌های رایانه‌ای هم عرضه بازی Killer Instinct بود.

لازم به ذکر است که شرکت آمازون طی چند سال اخیر همکاری‌های گسترده‌ای را با کارخانه‌ها و شرکت‌های بزرگ آغاز کرده است و انواع محصولات الکترونیکی مصرفی را نیز تولید می‌کند

بر این اساس می‌توان گفت که تولید کنسول بازی در این شرکت هم دور از ذهن به‌نظر نمی‌رسد.



:: برچسب‌ها: آمازون , بازی‌های رایانه‌ای , کنسول بازی ,

نوشته شده توسط رضا در شنبه 9 فروردين 1393




تصاویر منتسب به گلکسی‌تب 4 هفت اینچی فاش شد
ابتدای ماه جاری شواهدی بدست آمد که نشان ‌می‌دادند، سامسونگ در حال طراحی و توسعه‌ی نسل جدید تبلت‌های خود تحت نام گلکسی‌تب 4 است. همچون نسل پیشین این تبلت‌ها که سال گذشته با نام گلکسی‌تب 3 در اندازه‌های 7، 8 و 10.1 اینچی به بازار عرضه شد، نسل جدید نیز با تبعیت از چنین فرم‌فاکتورهایی تولید خواهند شد که تصویر فاش شده منتسب به گلکسی‌تب 4 هفت اینچی گواهی بر اخبار پیشین است.

بار دیگر EVLeaks@ تصویری افشا کرده است که منتسب به تبلت 7 اینچی جدید سامسونگ از سری گلکسی‌تب 4 است. همانطور که در این تصویر نیز مشاهده می‌کنید، گلکسی‌تب 4 تا حدودی شبیه به گلکسی S5 است، بطوریکه حتی تصویر پس زمینه‌ی مورد استفاده در آن، این شباهت را دوچندان کرده است. گمانه‌ها حکایت از معرفی این سری از تبلت‌ها در 4 اردیبهشت ماه سال جاری دارد.

مطمئنا گلکسی‌تب 4 به اندروید کیت‌کت مجهز خواهد شد. براساس شایعات مطرح شده این تبلت با صفحه‌ی نمایشی با رزولوشنی 1280 در 800 پیکسل، دوربین پشتی 3 مگاپیکسلی درپشت و 1.3 مگاپیکسلی در جلو، پردازنده‌ی 4 هسته‌ای با فرکانس کاری 1.2 گیگاهرتز، یک گیگابایت حافظه‌ی رم و پشتیبانی از کارت حافظه‌ی میکرو SD عرضه خواهد شد. همچنین این تبلت از یک باتری 4,450 میلی‌آمپر ساعتی بهره می‌برد.

مطمئنا هر سه نمونه از سری گلکسی‌تب 4 قیمت متعادلی خواهند داشت، اما برای اطلاع دقیق از جزئیات این محصول باید به انتظار عرضه‌ی آن بنشینیم.

بروزرسانی:

EVLeaks@ پس از انتشار تصاویر و اطلاعاتی از نسخه‌ی مشکی گلکسی‌تب 4 هفت اینچی، تصویری دیگر از نسخه‌ی سفید رنگ این تبلت را منتشر ساخته است که نشان از عرضه‌ی زودهنگام این محصول دارد.

GalaxyTabWhite



:: برچسب‌ها: گلکسی‌تب 4 , هفت اینچ , فاش ,

نوشته شده توسط رضا در شنبه 9 فروردين 1393




تصاویری از کینکت برای ویندوز منتشر شد
 
با نزدیک شدن به زمان عرضه‌ی رسمی کینکت برای ویندوز، تصاویری از این حس‌گر منتشر شده است که جزئیات بیشتری را از این محصول در اختیار علاقمندان قرار می‌دهد.
تصاویری از کینکت برای ویندوز منتشر شد

همانطور که در این تصویر نیز ملاحظه می‌کنید، سنسور کینکت برای ویندوز دقیقا مشابه کینکتی است که به‌همراه ایکس‌باکس وان عرضه شده، اما یکی از تفاوت‌های ظاهری مشهود روی آن، وجود واژه‌ی Kinect به تنهایی روی پنل جلویی دستگاه است. همچنین برخلاف نسخه‌ی مخصوص ایکس‌باکس که کلید پاور آن به شکل علامت شناخته‌ شده‌ی ایکس‌باکس است، این نسخه از کلید و در واقع نشان‌دهنده‌ی ساده‌‌ای بهره می‌برد.

علاوه بر خود سنسور، شاهد لوازم جانبی موجود روی آن نیز هستیم. همانطور که در تصویر زیر مشاهده می‌کنید، مایکروسافت سعی در جای‌دادن همه‌ی موارد در یک هاب داشته است، بطوریکه خروجی USB 3.0 برای اتصال به پی‌سی، ورودی از دستگاه و همچنین ورودی برق برای تامین انرژی این هاب جای داده شده است. در تصویر زیرین نیز آداپتور اصلی دستگاه را ملاحظه می‌کنید که انرژی مورد نیاز برای کار سنسور را تامین می‌کند.

KinectWinInt

همانطور که گفتیم انتشار چنین تصاویری نشان‌دهنده‌ی نزدیک شدن به تاریخ عرضه‌ی این سنسور برای کاربران ویندوز است. اگر کینکت برای ویندوز همچون نسخه ایکس‌باکس موفق عمل کند، احتمالا شاهد پشتیبانی بازی‌های ویندوزی مختلف از این سنسور خواهیم بود.



:: برچسب‌ها: ویندوز , تصاویری , کینکت ,

نوشته شده توسط رضا در شنبه 9 فروردين 1393




همراه اول و ایرانسل در نیمه دوم ۹۳ شبکه 3G راه‌اندازی می‌کنند

همراه اول و ایرانسل در نیمه دوم ۹۳ شبکه 3G راه‌اندازی می‌کنند

3G BTSوزیر ارتباطات و فن‌آوری اطلاعات از اجرای طرح موبایل نسل سوم در نیمه دوم سال 93 خبر داد. محمود واعظی در حاشیه نخستین جلسه هیأت دولت در سال جدید اعلام نموده که در نیمه دوم سال 93 موبایل نسل 3 را در اختیار مردم قرار می‌دهیم.

محمود واعظی اظهار کرد:

در پایان مردادماه زمان انحصاری رایتل تمام می‌شود و از اول شهریور پروانه جدیدی برای اپراتورها صادر می‌کنیم تا با هماهنگی لازم اوایل نیمه دوم سال 93 بتوانیم موبایل نسل 3 (3G) را که کارایی بسیار بالایی دارد در اختیار مردم قرار دهیم.

محمود واعظی، وزیر ارتباطات و فن‌آوری اطلاعات کشور

وی همچنین از اجرای شبکه ملی اطلاعات خبر داد و گفت:‌

اجرای شبکه ملی اطلاعات برنامه‌ای دو ساله است که در سال اول آن بنا بر آن است که در تعدادی از شهرهای بزرگ شبکه ملی اطلاعات اجرایی شود تا مردم اینترنت پرسرعت با پهنای وسیع را در اختیار داشته باشند.

محمود واعظی، وزیر ارتباطات و فن‌آوری اطلاعات کشور

اگر اپراتورهای قدرتمندی همچون ایرانسل و همراه اول نسبت به ارایه سرویس نسل سوم اقدام کنند، به کمک امکانات وسیع و دانش و تجربه کافی احتمالا موفق به ارایه سرویس مطلوب نسل سوم به کاربران خود خواهند شد. ایرانسل در نشست خبری سالانه خود اعلام کرد که تمام تدابیر لازم برای راه‌اندازی سریع شبکه نسل سوم را اندیشیده است و تنها منتظر اتمام زمان انحصار رایتل است. ایرانسل حتی اعلام نمود از همان ابتدای کار برخی از مناطق کشور را به شبکه LTE تجهیز خواهد کرد.



:: برچسب‌ها: همراه اول , شبکه 3G , راه اندازی , ایرانسل ,

نوشته شده توسط رضا در شنبه 9 فروردين 1393




صفحه قبل 1 1 2 3 4 5 ... 15 صفحه بعد

Powered By LOXBLOG.COM Copyright © 2009 by zarif This Template By Theme-Designer.Com