مدیریت مطالب جدید در دستان شما..


آرشيو مطالب

6 خرداد 1393

1 خرداد 1393

3 ارديبهشت 1393

1 ارديبهشت 1393

6 فروردين 1393

5 اسفند 1392

3 اسفند 1392

2 اسفند 1392

6 بهمن 1392

3 بهمن 1392

7 دی 1392

6 دی 1392

4 دی 1392

3 دی 1392

2 دی 1392

1 دی 1392

لینک دوستان

قالب وبلاگ

رز سیاه

جی پی اس موتور

جی پی اس مخفی خودرو

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دنیایی تازه و آدرس zarif.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





قالب بلاگفا


نويسندگان
رضا
بازی ها

نويسندگان
اپل , اندروید , اپل , سامسونگ , بازی , تبلت , سامسونگ , اینترنت , سونی , سونی , نرم افزار افزایش , گوشی موبایل , آیفون , مایکروسافت , ویندوز ,


درباره وبلاگ



گویند افلاطون بر سر آکادمی خود بنری زده بود که هر کس تکنولوژی نمی داند وارد نشود. سلام دوستان این رسانه برای افزایش دانش شما عزیزان تعبیه شده. به طورکل می توان اعلام کرد که بیشتر مطالب این وبسایت به صورت آزاد برای عموم نگاشته شده اما امکان این هم وجود دارد که در آینده برخی از مطالب سرفا جهت اعضا ی سایت آماده بشود پس بهتره همین الآن عضو سایت بشین. رضا

پیوند های روزانه

ساختن وبلاگ

شماره پیمان کارها

حمل ته لنجی با ضمانت از دبی

خرید از چین

قلاده اموزشی ضد پارس سگ

تمام پیوند های روزانه

مطالب پیشین

خاطرات خود را ری‌استارت کنید

ثبت 9 رکورد اورکلاکینگ با مادربردهای سری 9 گیگابایت

اپلیکیشن جام‌جهانی ، میز غذاخوری را تبدیل به زمین فوتبال می‌کند

گوگل در حال ساخت شبکه وای‌فای بر فراز ابرها

آغاز جام بازی‌های رایانه‌ای خلیج فارس در خرداد ماه

HP 7 Plus یک تبلت 100 دلاری با اندروید جلی‌بین است

اینستاگرام با حکم قضایی فیلتر می شود

جزییات کنفرانس توسعه دهندگان اپل WWDC 2014

اپل خواستار توقف فروش محصولات سامسونگ شد

آیا استفاده از پروتئین‌ها حس بویایی را به گجت‌ها می دهد؟

گلکسی‌ نوت 4 مجهز به قابلیت‌های جدید نرم‌افزاری خواهد بود

شارژر بی‌سیم جی 3 ال‌جی متفاوت از دیگر شارژرهای بی‌سیم است!

فایل منیجر ویندوزفون 8.1 مایکروسافت تا آخر خردادماه از راه می‌رسد

جی 3 ال‌جی با پشتیبانی تا 2 ترابایت مجهز خواهد بود

قیمت گوشی Sony Xperia Z2 در ایران مشخص شد

خوبی ها و بدی های عینک گوگل را بخوانید

هدست G430 ؛ صدایی به وسعت میدان جنگ

گوشی دوسیم‌کارته فقط HTC Desire 700

بازی‌های ویدیویی نایاب و گران‌قیمت

تبلیغات


تبلیغات



آمار بازديد

:: تعداد بازديدها:
:: کاربر: Admin

ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 4
بازدید هفته : 15
بازدید ماه : 202
بازدید کل : 34526
تعداد مطالب : 105
تعداد نظرات : 7
تعداد آنلاین : 1

Online User


جی 3 ال‌جی با پشتیبانی تا 2 ترابایت مجهز خواهد بود

براساس مشخصات منتشره از گوشی ال‌جی جی‌3 بر روی وب‌سایت LG U.K انتظار می‌رود این گوشی هوشمند به شکاف میکرو‌اس‌دی با پشتیبانی از ظرفیتی تا حجم 2 ترابایت تجهیز شود.


LG-G3-2TB-microSD-slot

با استناد به این مشخصات، شاهد پشتیبانی این گوشی هوشمند از 2048 گیگابایت فضا بر روی مموری کارت خواهیم بود. البته این احتمال نیز وجود دارد که اشتباهی از سوی نویسندگان سایت صورت گرفته باشد اگر چه حدس زدن رقم اصلی کمی دشوار است!

دیگر مشخصات منتشره با آنچه قبلا از این گوشی هوشمند تصور می‌کردیم تطابق کامل دارد. ال‌جی جی‌3 از صفحه‌نمایش 5.5 اینچی با رزولوشن 2560×1440 بهره خواهد برد و از پردازنده چهار‌هسته‌ای 2.46 گیگاهرتز اسنپ دراگون 801 بهره می‌برد.

LG-G3-2TB-microSD-slot

2 گیگابایت رم و 16 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی و استفاده از دوربین 13 مگاپیکسلی و باتری 3000 میلی‌آمپرساعت به همراه استفاده از اندروید 4.4.2 به طور پیش‌فرض از دیگر مشخصات این گوشی هوشمند است.



:: برچسب‌ها: جی 3 ال‌جی , میکرو اس دی ب , 2 ترابایت ,

نوشته شده توسط رضا در دو شنبه 5 خرداد 1393




قیمت گوشی Sony Xperia Z2 در ایران مشخص شد
بالاخره سومین جنگجوی سال ۲۰۱۴ از راه رسید و به بازارهای جهانی و از جمله بازار ایران راه یافت. گوشی هوشمند Sony Xperia Z2 که جزو اولین گوشی هایی بود که به طور رسمی در ایران رونمایی شد، بسیار دیر تر از دو رقیب اش (یعنی سامسونگ گلکسی اس ۵و اچ تی سی وان ام ۸) وارد بازار شد که این مسئله می تواند کار را برای این گوشی سخت تر کند.

قیمت گوشی Sony Xperia Z2 در ایران مشخص شد

 Sony Xperia Z2

با تمام این اوصاف، این گوشی هنوز ویژگی ها و قالیت هایی دارد که می تواند برای کاربران جذاب و دلفریب باشد. حالا این گوشی وارد بازار های موبایل ایران شده اگر کمی در مغازه های مختلف جستجو کنید، می توانید این ستاره سونی را البته با قیمتی ترسناک بیابید.

در زمان نوشتن این مطلب قیمت مشخص شده برای این گوشی حدود دو میلیون و ۶۰۰ هزار تومان است که بسیار بیشتر از قیمت دو رقیب دیگرش است . گوشی سونی اکسپریا زد ۲ دارای دوربین ۲۰ مگاپیکسلی همانند قبل است اما تست ها نشان می دهند که سونی تغییراتی در الگوریتم پردازش تصویر صورت داده است. همچنین سونی از قدرتمند ترین چیپ ست حال حاضر دنیای موبایل، یعنی اسنپدراگون ۸۰۱ استفاده کرده است. تغییر مهم دیگر، استفاده از پانل IPS در صفحه نمایش ۵٫۲ اینچی گوشی است که همچنان از دقت تصویر ۱۰۸۰p پشتیبانی می کند.

آیا منتظر این گوشی بودید تا آن را خریداری کنید؟ حاضر هستید در حال حاضر با این قیمت یک زد ۲ در اختیار داشته باشید یا صبر می کنید تا قیمت آن کاهش یابد؟ نظرات خود را در این زمینه با ما در میان بگذارید.



:: برچسب‌ها: قیمت گوشی , Sony Xperia Z2 , ایران ,

نوشته شده توسط رضا در دو شنبه 5 خرداد 1393




خوبی ها و بدی های عینک گوگل را بخوانید

با ورود عینک گوگل به بازار بسیاری از فنی کاران درباره این محصول اظهار نظر کرده اند که یکی از آنها در” تک رادار” خواندنی تر شده است.

عینک گوگل

 امتیازی که به طراحی داده شده است: ۴ ستاره از ۵ ستاره
امتیازی که به ویژگی ها داده شده است: ۳٫۵ ستاره از ۵ ستاره
امتیازی که به عملکرد و پرفورمنس داده شده است: ۳ ستاره از ۵ ستاره
امتیازی که به “قابلیت استفاده” داده شده است: ۳ ستاره از ۵ ستاره
امتیازی که به ارزش دستگاه داده شده است: ۳٫۵ ستاره از ۵ ستاره

اما خوبی ها و بدی های عینک گوگل را نیز تک رادار به شرح زیر نوشته است:

طراحی خوب، نرم و راحت/ آسان بودن برای گرفتن عکس/ ویژگی گوگل Now / ناوبری با سر واقعی است / استارتر برای مکالمه

اما بدی های گوگل گلس به شرح زیر است:

بسیار گران / عمر باطری خیلی کم است / برای گرفتن عکس خوب با دوربین ۵ مگاپیکسلی نیاز به نور زیاد است / محدودیت تعداد اپلیکیشن ها



:: برچسب‌ها: عینک گوگل ,

نوشته شده توسط رضا در دو شنبه 5 خرداد 1393




هدست G430 ؛ صدایی به وسعت میدان جنگ


گیمرهای حرفه ای به ابزارهای حرفه ای نیاز دارند. این ابزارها به دو دسته تقسیم می شوند، یکی سیستم حرفه ای با سخت افزارهای قدرتمند مانند مادربرد، پردازنده، کارت گرافیم و حافظه های پیشرفته که بتوانند سنگین ترین بازی ها را نیز با بالاترین نرخ فریم در ثانیه اجرا کنند.


اما دومین دسته، ابزارهایی هستند که گیمرها مستقیما با آنها سروکار دارند، مانند صفحه نمایش، موس، صفحه کلید و هدست. گیمرها برای کنترل کامل در بازی نیاز دارند که خوب ببینند، سریع حرکت کنند و دقیق بشنوند. لاجیتک برای دقیق شنیدن، محصولی به نام G430 دارد که در نوع خود بی نظیر است.

هدست

هدست G430 مخصوص گیمرها طراحی گردیده و در ساخت آن به کوچکترین نکات نیز توجه شده است. این هدست حرفه ای قابلیت پخش صدای ۷٫۱ کاناله دالبی با کیفیت HD را دارد. از این رو کاربر می تواند محل صدا را تشخیص داده و به وسیله صدا متوجه نزدیک شدن دشمنان از پشت سر شود. این صدای با کیفیت در هنگام اجرای بازی های اتومبیل رانی نیز می تواند بسیار جذاب و هیجان انگیز باشد. علاوه بر کیفیت بسیار بالای صدا، این هدست بیس بسیار قدرتمندی دارد که با هر انفجار در میدان نبرد گوش های شما را نیز به لرزه درمی آورد تا محیط بازی را با تمام وجود احساس کنید. همچنین یک میکروفون با کیفیت بسیار بالا روی گوشی سمت چپ این هدست تعبیه شده است که در مواقعی که در مواقعی که نیازی به آن نیست، به راحتی جمع می شود و کنار بدنه هدست قرار می گیرد.

هدست G430 یک محصول حرفه ای است و برای استفاده های طولانی مدت طراحی شده است. از این رو به نسبت اندازه بزرگ گوشی ها و بدنه، از وزن کمی برخوردار است. گوشی های این هدست از جنس پارچه ای نرمی هستند که حتی پس از ساعت ها استفاده نیز باعث خستگی یا درد گوش ها نمی شود. همچنین هرکدام از گوشی ها قابلیت چرخش ۹۰ درجه را دارند که استفاده از این هدست را بسیار انعطاف پذیر و راحت می کنند. یکی از نکات جالب در طراحی این محصول قابلیت اتصال از طریق فیش صدا یا رابط USB است. اگر ابزار یا سیستم شما فقط جک فیش صدا داشته باشد می توان از طریق دو فیش هدفون و میکروفون، G430 را به آن متصل کرد.

اما اگر دستگاه شما مجهز به درگاه USB باشد، می توان از طریق یک رابط که در بسته بندی خود محصول موجود است، اتصال را از طریق USB برقرار کرد. نکته جالب اینکه، در این رابط کوچک یک کارت صدا تعبیه شده که وضوح صدا را چند برابر می کند و کیفیتی بی نظیر را به ارمغان می آورد. کلید کم و زیاد کردن صدا روی کابل هدست و سازگاری کامل با تمامی نسخه های سیستم عامل ویندوز نیز از دیگر ویژگی های G430 به شمار می رود. این هدست زیبا در حال حاضر با گارانتی سه ساله آواژنگ در بازارهای سراسر کشور موجود می باشد.



:: برچسب‌ها: هدست G430 ,

نوشته شده توسط رضا در دو شنبه 5 خرداد 1393




گوشی دوسیم‌کارته فقط HTC Desire 700
کمپانی تایوانی اچ‌تی‌سی همیشه گوشی‌های هوشمند طراحی و تولید کرده است. این بار نیز همین روند را ادامه داده و گوشی‌ هوشمند زیبایی عرضه کرده است که از نظر امکانات در ردیف متوسط جای می‌گیرد. این گوشی Desire 700 نام دارد و دوسیم‌کارته است. علاوه برآن، قیمت مناسبی نیز دارد و می‌تواند کاربران مختلف را به سمت خود جذب کند.


 گوشی Desire 700 اچ‌تی‌سی، محصولی است که کاربر را به داشتن موبایل دوسیم‌کارته سوق می‌دهد. این زیبایِ دوست‌داشتنی علاوه بر امکانات خوب، جای یک سیم‌کارت دیگر نیز دارد که از مزیت‌های آن به شمار می‌رود. البته بدنه آن به جای آلومینیوم یکپارچه، از پلاستیک براق و باکیفیت تشکیل شده است. خوشبختانه باتری دستگاه قابل جابه‌جایی است. اچ‌تی‌سی Desire 700، صفحه‌نمایش 5 اینچ دارد و از این لحاظ باید گفت چند اینچ از نمایشگر 4.7 اینچ اچ‌تی‌سی وان بزرگ‌تر است. اما رزولوشن  qHD و تراکم تصویر کمتری نسبت به وان دارد. این گوشی در قاب جلوی خود بلندگوهای استریو دارد که باکیفیت عالی صدا را پخش می‌کنند.

گوشی دوسیم‌کارته HTC Desire 700

دوربین دستگاه، 8 مگاپیکسل است که برای این ردیف قیمت بسیار مناسب به نطر می‌رسد. از دیگر امکانات اچ‌تی‌سی Desire 700 باید به رابط‌کاربری Sense 5 وسیستم‌عامل 4.1.2 اندروید (آب‌نبات ژله‌ای) اشاره کرد. البته احتمالا به زودی می‌توانید شاهد به‌روزرسانی سیستم‌عامل به نسخه 4.3 باشید. این گوشی هوشمند بیشتر برای کشورهای آسیایی مناسب است که نمایشگرهای بزرگ، دوسیم‌کارته بودن و قیمت برایشان بسیار مهم است.

اندازه نمایشگر، باتری قابل جابه‌جایی و قابلیت تصویربرداری با کیفیت فول اچ‌دی این گوشی را از برادران بزرگ‌تر خود یک قدم جلوتر قرار داده‌اند. به طور مثال، باید به  گوشی دوسیم‌کارته اچ‌تی‌سی Desire 600 اشاره کرد.

پردازنده اچ‌تی‌سی Desire 700،  Cortex-A7 چهار هسته‌ای با سرعت 1.2 گیگاهرتز است که کمپانی چینی Spreadtrum Shark آن را ساخته است. این پردازنده در مقایسه با اسنپ‌دراگون ضعیف‌تر است اما اچ‌تی‌سی برای کاهش قیمت دستگاه از نمونه چینی در محصول خود استفاده کرده است. این پردازنده در زمینه فیلم‌برداری با کیفیت 1080p کیفیت بدی ندارد. اما سرعتی همچون اسنپ‌دراگون را نباید از آن انتظار داشت.

طراحی و کیفیت ساخت

گوشی هوشمند اچ‌تی‌سی Desire 700، یکی از بهترین دوسیم‌کارته‌ها در ردیف قیمتی متوسط به شمار می‌رود. این گوشی صفحه‌نمایش 5 اینچ دارد که اطراف آن را قاب پلاستیکی پوشانده است. در بالای نمایشگر، در قاب جلوی دستگاه نیز دو بلندگوی استریو BoomSound  کار گذاشته شده است. این بلندگوها برای تماشای ویدئو یا هنگام بازی بسیار مناسب و کاربردی هستند و صدای واضح‌تری به کاربر می‌رسانند.

گوشی دوسیم‌کارته HTC Desire 700

قاب پشت بدنه کمی خمیده است و همه زاویه‌ها و لبه‌های دستگاه خمیده و نرم هستند و خطوط شکسته‌ای در آن مشاهده نخواهید کرد.

گوشی دوسیم‌کارته HTC Desire 700

نگاه 360 درجه به اچ‌تی‌سی Desire 700

گوشی هوشمند اچ‌تی‌سی Desire 700، از نظر طراحی بسیار مشابه طراحی اچ‌تی‌سی وان است اما از نظر امکانات بسیار با هم فرق دارند. خانواده‌هایشان نیز از هم متفاوت است. حتی برچسب قیمت آنها نیز با هم قابل مقایسه نیست. اما اچ‌تی‌سی Desire 700 با این ردیف قیمتی نمی‌توانست ارگونومی و کیفیت ساخت بهتری داشته باشد.

صفحه نمایش 5 اینچ، بلندگوهای کار شده در جلوی دستگاه و قد بلندتر Desire 700 برتری‌های آن نسبت به اچ‌تی‌سی One هستند. Desire 700 را می‌توان تاحدی به سامسونگ گلکسی S4 و ال‌جی G2 تشبیه کرد. این دستگاه 149 گرم وزن دارد. با اینکه پلاستیکی است اما از One که از آلومینیوم ساخته شده، سنگین‌تر است. این دستگاه 10.3 میلی‌متر ضخامت دارد.

گوشی دوسیم‌کارته HTC Desire 700

اچ‌تی‌سی Desire 700، صفحه نمایش 5 اینچ با رزولوشن qHD (540×960 پیکسل) دارد و تراکم تصویر آن نیز 220 پیکسل در هر اینچ است. نمی‌توان گفت کیفیت عالی دارد. اما در این ردیف قیمت، بسیار خوب است. زاویه دید و کیفیت رنگ‌ها و خلوص آنها نیز خوب هستند. باید گفت از پانل‌های ال‌سی‌دی بهتر است.

گوشی دوسیم‌کارته Desire 700 کنتراست عالی و نور خوب دارد. از نظر عمق رنگ مشکی چندان راضی کننده نیست و در نور زیاد کیفیت آن کمتر نیز می‌شود. در زیر نور مستقیم خورشید کنتراست تصویر همچنان خوب است و می‌توانید محتویات نمایشگر را به خوبی ببینید. نمایشگر در نورهای زیاد نیز همچنان خوانایی خود را دارد.

باتری

اچ‌تی‌سی Desire 700، باتری 2100 میلی‌آمپر ساعتی دارد که تا 25 ساعت استفاده را پاسخ‌گو است. البته به صورت کاربردی فقط یک ساعت مکالمه، یک ساعت وب‌گردی و یک ساعت تماشای ویدئو را پشتیبانی می‌کند. این میزان برای مواقعی است که شما هر دو سیم‌کارت گوشی را فعال کرده باشید. به طور کلی، باید گفت ایکاش عمر باتری طولانی‌تری داشت. 

گوشی دوسیم‌کارته HTC Desire 700

بنچ‌مارک


اچ‌تی‌سی Desire 700، پردازنده چهارهسته‌ای و یک گیگابایت رم دارد. تراشه این پردازنده را کمپانی چینی Spreadtrum Shark  ساخته است و به جای استفاده از مدل Cortex-A5 که در Desire 600 شاهد آن بودیم، پردازنده Cortex-A7 دارد. البته کارکرد این پردازنده مشابه پردازنده‌های اسنپ‌دراگون 400 است. 

چهار هسته این پردازنده با سرعت 1.2 گیگاهرتز فعالیت می‌کنند. کمپانی Spreadtrum Shark پردازنده Mali-400 با یک گیگابایت رم نیز دارد. کورتکس A7 عملکرد بسیار عالی ندارد اما در مقایسه با نسخه‌های قبلی بهتر است.

خروجی صدا

در مورد خروجی صدای گوشی دوسیم‌کارته اچ‌تی‌سی Desire 700 نمی‌توان نظر واحدی داد. بلندی صدا در این دستگاه زیاد است و شاید بتوان گفت از همه اسمارت‌فون‌های موجود صدای بالاتری دارد. اما از نظر کیفیت خیلی خوب نیست. یعنی صدا که زیاد می‌شود، وضوح و کیفیت آن کاهش می‌یابد. پاسخ‌گویی فرکانس‌های آن نیز کیفیت لازم را ندارند. به این ترتیب باید بگوییم، بلند بودن صدا برای خوب بودن یا مزیت برشمرده شدن دلیل به حساب نمی‌آید.  کیفیت صدای هدفون نیز توفیری ندارد. هرچه صدا بالاتر، وضوح پایین‌تر.


گوشی دوسیم‌کارته HTC Desire 700

گوشی دوسیم‌کارته HTC Desire 700
دوربین 8 مگاپیسکل

گوشی دوسیم‌کارته اچ‌تی‌سی Desire 700، دوربین 8 مگاپیکسل دارد که با کیفیت 3264×2448 پیکسل عکس می‌گیرد و  نسبت تصویر آنها 4:3 است. با نسبت تصویر 16:9 نیز با رزولوشن 3264×1840 پیکسل عکاسی می‌کند. این دوربین قابلیت فیلم‌برداری با کیفیت 1080p و سرعت 30 فریم در ثانیه را دارد. دوربین دستگاه، فلاش LED و نور برای حالت فیلم‌برداری نیز دارد.

دوربین دیافراگم واید f/2.0 و پردازنده ImageChip اچ‌تی‌سی دارد. عمق دید دوربین 28 میلی‌متری است. به این مفهوم که با عرض بیشتر و گسترده‌تر می‌تواند عکس یا فیلم بگیرد.

گوشی دوسیم‌کارته HTC Desire 700

رابط‌کاربری دوربین ImageSense است که در هر دو حالت فیلم‌برداری و عکاسی مشابه هستند. استفاده از این رابط‌کاربری آسان است. دو کلید شاتر در این قسمت قرار دارد (عکاسی و فیلم‌برداری). در پایین نیز کلید میان‌بر گالری وجود دارد و در زیر آن کلید جلوه‌های ویژه را می‌توان مشاهده کرد. در سمت چپ صفحه نمایش می‌توانید حالت‌های فلاش را تنظیم کنید. 

فیلم‌برداری 1080p با HDR

گوشی دوسیم‌کارته اچ‌تی‌سی Desire 700، قابلیت فیلم‌برداری با کیفیت 1080p و سرعت 30 فریم در ثانیه را دارد. بعلاوه، گزینه HDR برای ویدئو نیز وجود دارد که با فعال کردن آن، عمق دید دوربین باریک‌تر می‌شود. گزینه دیگری در این قسمت هست که باید به آن اشاره کنیم و آن، قابلیت فیلم‌برداری با سرعت پایین است که البته رزولوشن پایین‌تری نیز دارد.

این دوربین قابلیت فوکوس خودکار نیز دارد و در طول فیلم‌برداری نیز می‌توانید از آن بهره بگیرید. این گزینه صحنه‌های داینامیک بسیاری را شکار خواهد کرد. فیلم‌برداری در فرمت MP4 با نرخ بیت 14 تا 15 مگابیت در ثانیه صورت می‌گیرد. صداها در فرمت مونو، 96 کیلوبایت در ثانیه و سمپلینگ 48 کیلوهرتز ضبط می‌شوند. نرخ فریم تصاویر نیز 21 تا 2 فریم در ثانیه هستند که وضوح خوبی دارند. 

کیفیت تصاویر گوشی دوسیم‌کارته اچ‌تی‌سی Desire 700، بسیار عالی هستند. رنگ‌ها خالص و کنتراست خوب هستند. کیفیت فیلم‌ها را می‌توان با با ویدئوهای گوشی‌های گلکسی S4 مینی سامسونگ و اکسپریا C سونی مقایسه کرد.

کلام آخر


اچ‌تی‌سی Desire 700، قیمت مناسب و امکانات قابل قبول و دوسیم‌کارته بودن را با یکدیگر تلفیق کرده و در اختیار کاربر قرار داده است. صفحه نمایش 5 اینچ این گوشی رزولوشن qHD، جایگاه دو سیم‌کارت و فرمی شبیه  One دارد. این امکانات با بلندگوهای استریو و رابط‌کاربری Sense 5 اچ‌تی‌سی تکمیل شده‌اند.

گوشی دوسیم‌کارته HTC Desire 700

متاسفانه تعریف‌های ما در همین جا به پایان می‌رسد. پردازنده چهارهسته‌ای دستگاه از نوع Cortex-A7 با سرعت 1.2 گیگاهرتز است که کمپانی چینی آن را ساخته است. این پردازنده مشابه پردازنده Cortex A5 در اسنپ‌دراگون 200 کار می‌کند.

دوربین دستگاه نیز کمی موجب ناامیدی است. عکس‌ها سایه‌ای از رنگ بفش دارند و ویدئوهای1080p  چندان خوب نیستند. قیمت این موبایل دوسیم‌کارته 300 یورو است. این قیمت برای امکاناتی که دستگاه دارد بسیار هم خوب به نظر می‌رسد. 

اچ‌تی‌سی Desire 700، را می‌توان با سونی اکسپریا C مقایسه کرد. رزولوشن نمایشگرهای آنها برابر است اما پردازنده 1.2 گیگاهرتز Cortex-A7 در گوشی سونی بسیار بهتر از نسخه موجود در Desire 700 کار می‌کند.

سونی اکسپریا C نیز دوسیم‌کارته است و دوربین 8 مگاپیکسل دارد. اما عمر باتری آن بیشتر است و سیستم‌عامل 4.2.2 اندروید را در خود دارد.


:: برچسب‌ها: گوشی, دوسیم کارته , HTC Desire 700 ,

نوشته شده توسط رضا در دو شنبه 5 خرداد 1393




بازی‌های ویدیویی نایاب و گران‌قیمت
سرگرم‌کننده، اعتیادآور و برای سنین 2 تا 100 سال. آینه همه صفت‌هایی است که به بازی‌های ویدئویی نسبت داده می‌شود.

موسسه رتبه‌بندی نرم‌افزارهای سرگرمی در آخرین گزارش خود اعلام کرده است که در 70 درصد خانه‌ها در آمریکا، بازی‌های ویدئویی انجام می‌شود؛ و بیشترین تعداد افراد گیمر محدوده سنی 18 تا 50 سال دارند.

با توجه به پیشرفت صنعت بازی‌سازی در سال‌های اخیر و رشد قابل‌توجه آن انتظار می‌رود دنیای بازی‌های ویدئویی در سال 2015 برای شرکت‌های تولیدکننده بازی 11 میلیارد دلار درآمد داشته باشد.

در این میان بسیاری از افراد هستند که علاقه خاصی به بازی‌های قدیمی دارند و برخی از آن‌ها نیز به‌شدت به جمع‌آوری کلکسیون این بازی‌های قدیمی و نایاب علاقه نشان می‌دهند.

بازی‌های بسیار نایاب مانند بازی Gamma Attack (که یکی از نایاب‌ترین بازی‌های موجود محسوب می‌شود) ارزشی در حدود 50 هزار دلار دارند.

در ادامه این مطلب به لیستی از بازی‌های نسبتاً نایاب قدیمی اشاره خواهیم کرد که افراد علاقه‌مند به داشتن کلکسیون بازی‌ها حاضرند پول خوبی را برای خریداری آن‌ها بپردازند.

1. Earthbound برای کنسول سوپر نینتندو


ارزش: 1300 دلار

این بازی که توسط شرکت Ape & HAL تولید شده است یک بازی نقش‌آفرینی بوده که در سال 1995 برای اولین بار در ژاپن عرضه شده است. ویرایش جدید این بازی مادر 2 نام دارد؛ اما نسخه اصلی و نایاب Earthbound که آکبند باشد در فروشگاه آمازون به قیمت 1300 دلار خریدوفروش می‌شود. کپی دست‌دوم آن نیز 300 دلار است.

بازی‌های ویدیویی نایاب و گران‌قیمت

2. عصر حجر 2: Surprise at Dinosaur Peak برای کنسول NES


ارزش: 1400 دلار


اگر شما هم از آن دسته افرادی بودید که به سری بازی‌های عصر حجر علاقه‌مند هستند. سری بم کلکسیون خود بزنید. نسخه استفاده‌شده این بازی متعلق به سال 1994 در بازار حدود 900 دلار خریدوفروش می‌شود و نسخه آکبند آن 1400 دلار ارزش دارد.

بازی‌های ویدیویی نایاب و گران‌قیمت

3. مگامن 4 برای کنسول نینتندو گیم بوی


ارزش: 500 دلار


قیمتی که کلکسیونرها حاضر هستند برای این بازی بپردازند کمتر از بقیه بازی‌های موجود در این لیست بوده اما در عوض پیدا کردن آن ساده‌تر است. این بازی با پلتفرم اکشن که محصول شرکت کپکام در سال 1994 است چیزی در حدود 500 دلار قیمت دارد. نسخه دست‌دوم آن نیز در حدود 100 دلار خریدوفروش می‌شود.

بازی‌های ویدیویی نایاب و گران‌قیمت

4. بازی Radiant Silvergun برای کنسول سگا ساترن


ارزش: 1200 دلار


این بازی ویدئویی توسط شرکت گانزو و تنها در ژاپن در سال 1998 عرضه شد؛ بنابراین تنها بر روی سیستم‌های ژاپنی و یا کنسول‌های بهینه‌شده سگا ساترن اجرا می‌شود. قیمت آکبند آن 1200 دلار بوده و کپی دست‌دوم آن چیزی در حدود 400 دلار خریدوفروش می‌شود.

بازی‌های ویدیویی نایاب و گران‌قیمت

5. بازی Suikoden II برای کنسول پلی‌استیشن


ارزش: 600 دلار


این بازی را می‌توان یکی از اولین بازی‌های نقش‌آفرینی محسوب کرد که برای کنسول پلی‌استیشن در سال 1999 توسط شرکت کونامی عرضه شد. اگر یک نسخه دست‌دوم از این بازی را داشته باشید می‌توانید آن را به قیمت 200 تا 300 دلار بفروشید. یک کپی آکبند این بازی 600 دلار ارزش دارد.

بازی‌های ویدیویی نایاب و گران‌قیمت

6. Nintendo World Championship برای کنسول نینتندو


ارزش: 20 هزار دلار

یکی از نایاب‌ترین کارتریج‌های نینتندو متعلق به زمانی است که در سال 1990 نینتندو مسابقاتی را در سطح جهانی برگزار می‌کرد و شرکت‌کنندگان هرکدام باید در بازی خاص امتیاز بیشتری کسب می‌کردند تا قهرمان شوند. رنگ این کارتریج‌ها خاکستری بود اما برخی از مدل‌های به‌شدت نایاب آن طلایی‌رنگ است. یکی از این کارتریج‌ها که هم‌اکنون در فروشگاه اینترنتی ای بی برای فروش قرار گرفته 20 هزار دلار ارزش‌گذاری شده است.

بازی‌های ویدیویی نایاب و گران‌قیمت


:: برچسب‌ها: بازی , بازی های ویدیویی ,

نوشته شده توسط رضا در دو شنبه 5 خرداد 1393




بلندگوهای مچی بی سیم
کمپانی بم Bem در زیر مجموعه فناوری های پوشیدنی بلندگوی بی سیم زیبایی را روی مچ دست راهی بازار کرده است.

اسپیکر باند، روی مچ دست بسته شده و در نگاه اول بسیار شبیه ساعتهای هوشمند به نظر می رسد که از طریق بلوتوث به گوشی هوشمند و تبلت متصل شده و صوت را به گوش کاربر می رساند.

اغلب اسپیکرهای بی سیم را هنگام جابجایی انسانی باید تغییر موقعیت داد اما این اسپیکر همراه انسان بوده و از این قاعده مستثنی است. بنابراین هر جا که کاربر حضور داشته باشد این اسپیکر نیز همراه وی خواهد بود.

ویژگی جالب دیگر، وجود میکروفون قوی داخل این اسپیکر مچی است که می توان در مواقع ضروری از آن استفاده کرده و صدای مورد نظر را ضبط کرد.

از لحاظ طراحی نیز منحصربفرد محسوب می شود و برای کاربر در حال حرکت، در حال کار در باغ و مزرعه ایده آل محسوب می شود.

اسپیکر بم، در شش رنگ ساخته شده و از طریق میکرو یو اس بی شارژ می شود. قیمت بم 49.99 دلار تعیین شده است.

گفتنی است این اسپیکر با هر نوع گوشی هوشمند و تبلت مانند آیفون و آی پد و گوشی های اندرویدی مجهز به بلوتوث کار می کند.



:: برچسب‌ها: سخت افزار , بلندگوهای مچی , ابزار دیجیتال ,

نوشته شده توسط رضا در دو شنبه 5 خرداد 1393




صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 15 صفحه بعد

Powered By LOXBLOG.COM Copyright © 2009 by zarif This Template By Theme-Designer.Com