مدیریت مطالب جدید در دستان شما..


آرشيو مطالب

6 خرداد 1393

1 خرداد 1393

3 ارديبهشت 1393

1 ارديبهشت 1393

6 فروردين 1393

5 اسفند 1392

3 اسفند 1392

2 اسفند 1392

6 بهمن 1392

3 بهمن 1392

7 دی 1392

6 دی 1392

4 دی 1392

3 دی 1392

2 دی 1392

1 دی 1392

لینک دوستان

قالب وبلاگ

رز سیاه

جی پی اس موتور

جی پی اس مخفی خودرو

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دنیایی تازه و آدرس zarif.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





قالب بلاگفا


نويسندگان
رضا
بازی ها

نويسندگان
اپل , اندروید , اپل , سامسونگ , بازی , تبلت , سامسونگ , اینترنت , سونی , سونی , نرم افزار افزایش , گوشی موبایل , آیفون , مایکروسافت , ویندوز ,


درباره وبلاگ



گویند افلاطون بر سر آکادمی خود بنری زده بود که هر کس تکنولوژی نمی داند وارد نشود. سلام دوستان این رسانه برای افزایش دانش شما عزیزان تعبیه شده. به طورکل می توان اعلام کرد که بیشتر مطالب این وبسایت به صورت آزاد برای عموم نگاشته شده اما امکان این هم وجود دارد که در آینده برخی از مطالب سرفا جهت اعضا ی سایت آماده بشود پس بهتره همین الآن عضو سایت بشین. رضا

پیوند های روزانه

ساختن وبلاگ

شماره پیمان کارها

حمل ته لنجی با ضمانت از دبی

خرید از چین

قلاده اموزشی ضد پارس سگ

تمام پیوند های روزانه

مطالب پیشین

خاطرات خود را ری‌استارت کنید

ثبت 9 رکورد اورکلاکینگ با مادربردهای سری 9 گیگابایت

اپلیکیشن جام‌جهانی ، میز غذاخوری را تبدیل به زمین فوتبال می‌کند

گوگل در حال ساخت شبکه وای‌فای بر فراز ابرها

آغاز جام بازی‌های رایانه‌ای خلیج فارس در خرداد ماه

HP 7 Plus یک تبلت 100 دلاری با اندروید جلی‌بین است

اینستاگرام با حکم قضایی فیلتر می شود

جزییات کنفرانس توسعه دهندگان اپل WWDC 2014

اپل خواستار توقف فروش محصولات سامسونگ شد

آیا استفاده از پروتئین‌ها حس بویایی را به گجت‌ها می دهد؟

گلکسی‌ نوت 4 مجهز به قابلیت‌های جدید نرم‌افزاری خواهد بود

شارژر بی‌سیم جی 3 ال‌جی متفاوت از دیگر شارژرهای بی‌سیم است!

فایل منیجر ویندوزفون 8.1 مایکروسافت تا آخر خردادماه از راه می‌رسد

جی 3 ال‌جی با پشتیبانی تا 2 ترابایت مجهز خواهد بود

قیمت گوشی Sony Xperia Z2 در ایران مشخص شد

خوبی ها و بدی های عینک گوگل را بخوانید

هدست G430 ؛ صدایی به وسعت میدان جنگ

گوشی دوسیم‌کارته فقط HTC Desire 700

بازی‌های ویدیویی نایاب و گران‌قیمت

تبلیغات


تبلیغات



آمار بازديد

:: تعداد بازديدها:
:: کاربر: Admin

ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 15
بازدید ماه : 202
بازدید کل : 34526
تعداد مطالب : 105
تعداد نظرات : 7
تعداد آنلاین : 1

Online User


اسرار منوهای مخفی در تلفن های هوشمند

وجود منوهای مخفی در گوشی های تلفن همراه چیز جدیدی نیست. گوشی های آجری قدیمی هم این منو ها را داشتند ولی افراد کمی از آن باخبر بودند. با استفاده از دستوراتی که در این منو ها وجود دارد میتوان به خدمات خاصی از سرویس ارائه شده دسترسی داشت و همینطور میتوان اطلاعات سخت افزاری گوشی و برنامه های نصب شده را مشاهده یا دستکاری کرد. تلفن های هوشمند امروزی هم اکثراً این منو را دارند و برای دسترسی به آن فقط باید کد صحیح آن را وارد کنید.

 حتما تا بحال کد *#06# بگوشتان خورده است. طرز وارد کردن آن درست مثل زمانی است که میخواهید شماره گیری کنید و بعد، دکمه سبز رنگ را برای آغاز مکالمه فشار دهید. وقتی این کد را که روی اکثر گوشی ها کار میکند وارد کردید، شماره هویت یا شماره شناسایی گوشی بر روی صفحه نمایش ظاهر خواهد شد (این شماره برای هر گوشی منحصر بفرد میباشد). دسترسی به منوی مخفی تلفن های هوشمند نیز از طریق کدی مشابه کد ذکر شده میسر است.

بطور مثال در گوشی های iPhone میتوانید با وارد کردن کد *3001#12345#* وارد محیط تست گوشی شوید که البته چیز زیادی از محتویات این صفحه دستگیرتان نخواهد شد مگر اینکه تکنیسین تعمیرات iPhone باشید. با این حال میتوانید اطلاعات سیم کارت، جزئیات شبکه مخابراتی و همچنین، یک سری شماره های رمز نگاری شده را میتوانید در این صفحه مشاهده کنید. جالب است بدانید که قدرت سیگنال دریافتی در این صفحه به واحد دسی بل است و بصورت دایره های گرافیکی نمایش داده نمیشود.

کدهای مخفی گوشی های اندروید ممکن است بسته به مدل و کارخانه سازنده، متفاوت باشد اما کد *#*#4636#*#* و یا کد *#*#INFO#*#* روی اکث گوشی های اندروید کار میکند. این کد، صفحه تست گوشی را به شما نشان خواهد ضمن اینکه وضعیت فعلی شارژ باطری و برنامه های فعال را نیز به نمایش خواهد گذاشت. حواستان باشد که چیزی را در این صفحه تغییر ندهید و یا دکمه ای را بیخودی فشار ندهید، چون ممکن است تنظیمات سخت افزاری گوشی را به هم بریزید.

تصویر زیر منوی گوشی Nexus 4 را نشان میدهد که از طریق آن میتوان باند 4G را بر روی شبکه LTE (کشور کانادا) فعال کرد.

اگر گوشی شما Nokia Lumia باشد، با وارد کردن کد ##634# میتوانید وارد صفحه تست سخت افزاری گوشیتان شوید و در کنار آن، میزان مصرف باطری را نیز بصورت زنده مشاهده کنید.



:: برچسب‌ها: اسرار , منو مخفی , تلفن هوشمند ,

نوشته شده توسط رضا در دو شنبه 5 خرداد 1393




جزییات کنفرانس توسعه دهندگان اپل WWDC 2014
شما هم دعوتید! روز دوم ژوئن (12 خرداد 1393) ساعت 10 صبح در موسکان وست کالیفرنیا.


 قرار است با حضور تیم کوک، مدیر اجرایی تازه ترین دست آوردهای فناورانه اپل رونمایی و بحث شود.

گفته می شود جدیدترین سیستم عامل دسکتاپ و لپ تاپ اپل موسوم به OS 10.10 رونمایی خواهد شد.

گفته می شود بالاخره ساعت هوشمند اپل موشوم به iWatch رونمایی خواهد شد.

گفته می شود جدیدترین لپ تاپ مک بوک ایر اپل با صفحه رتینا رونمایی می شود.

نوع خرید بلیط برای حضور در کنفرانس از روشی جدید با انتخاب تصادفی اپلیکیشن ها خواهد بود.

بعدا با توسعه دهندگان تماس حاصل خواهد شد تا بلیط های فروخته نشده به آنها داده شود.



:: برچسب‌ها: اپل , WWDC 2014 ,

نوشته شده توسط رضا در دو شنبه 5 خرداد 1393




اپل خواستار توقف فروش محصولات سامسونگ شد

 

apple asks for sales ban on samsung devices

 بگذارید کمی به عقب برگردیم. ماجرای ادامه‌دار دادگاه‌های اپل و سامسونگ طی هفته‌های گذشته به اینجا رسید که اپل پیروز پرونده‌ی دیگری در برابر سامسونگ شد و سامسونگ محکوم به پرداخت 119 میلیون دلار بابت استفاده از پتنت‌های اپل شد. اما حالا اپل به دنبال خواسته‌ای دیگر است.

چند هفته قبل اپل خواستار 2.2 میلیارد دلار خسارت از سامسونگ شد، خواسته‌ای که از طرف دادگاه رد شد و حالا اپل به دنبال دادخواهی مجدد است. اپل مدعی است که سامسونگ از بعضی پتنت‌هایش برای مدل‌های قبلی گوشی‌های خود استفاده کرده است که اگر سامسونگ به فروش این قبیل محصولاتش ادامه دهد خسارات جبران ناپذیری را به اپل وارد می‌کند. این موضوع بهانه‌ی جدید اپل است تا خواستار دستور موقت برای توقف فروش محصولات سامسونگ شود. مدل‌های مد نظر اپل عبارتند از Admire، Galaxy Nexus، Galaxy Note، Galaxy Note 2، Galaxy S II، Galaxy S II Epic 4G Touch، Galaxy S II Skyrocket، Galaxy S III و Stratosphere.



:: برچسب‌ها: اپل , سامسونگ ,

نوشته شده توسط رضا در دو شنبه 5 خرداد 1393




آیا استفاده از پروتئین‌ها حس بویایی را به گجت‌ها می دهد؟

 

استفاده از پروتئین برای احساس رایحه

 دانشمندان تا به حال قادر به شبیه‌سازی توانایی‌های مختلف انسان‌ها در رایانه‌های ‌هوشمند و روبات‌ها شده‌اند. از جمله‌ی این قابلیت‌ها می‌توان به توانایی‌های سمعی و بصری اشاره کرد که هم‌اکنون در بسیاری از سیستم‌های‌هوشمند تعبیه شده است. براساس مقاله‌ی جدیدی که در arXiv منتشر شده است، دانشمندان ایتالیایی شاخه‌ی جدیدی از تحقیقات را با نام پروتئوترونیکس (Proteotronics) بنیان نهاده‌اند که ماحصل آن انتقال حس بویایی به سیستم‌های هوشمند رایانه‌ای و گجت‌ها است.

براساس یافته‌های جدید به‌نظر می‌رسد که پروتئین‌ها نیز دارای خواص و رفتارهای متفاوتی در قبال جریان‌های الکتریکی هستند، بطوریکه عبور جریان الکتریکی از یک توده‌ی پروتئینی منجر به بروز رفتارهای متفاوتی در بین پروتئین‌ها می‌شود. سه‌تن از دانشمندان ایتالیایی با نمایش این قابلیت‌ها، پروتئینی را یافته‌اند که می‌توان از آن به‌عنوان سوئیچ استفاده کرد. پروتئین مورد نظر OR-17 نام دارد که معمولاً در بینی موش‌ها قرار داشته و در قبال رایحه‌‌هایی چون میوه‌ها عکس‌العمل نشان می‌دهد. این رایحه‌ها از یک ماده‌ی آلی با نام آلدهید بهره می‌برند که در صنعت عطرسازی نیز کاربرد زیادی دارد. محققان با عبور یک جریان الکتریکی از پروتئینی با نام OR-17 از خاصیت متفاوت آن در قبال جریان‌های الکتریکی در زمان روبرو شدن با انواع مختلف آلدهیدها خبر داده‌اند.

اما چرا کشف چنین پروتئینی اهمیت دارد و در چه زمینه‌هایی می‌توان از آن استفاده کرد؟ از جمله‌ی بهترین نمونه‌های کاربرد این پروتئین می‌توان به ساخت ردیاب‌های الکتریکی اشاره کرد که قادرند آلودگی‌ موجود در آب را تشخیص دهند. همچنین نباید کاربرد آن در تشخیص آلودگی هوا یا نشانه‌های شیمیایی بیماری در انسان‌ها را از یاد برد. الگوی کار این پروتئین بدین‌گونه است که می‌توان برای هر یک از مواد شیمیایی پروتئینی یافت که در مواجهه با آن واکنش الکتریکی خاصی نشان می‌دهد، از این‌رو با عبور جریان از پروتئین، می‌توان حضور مواد شیمیایی مورد نظر را تشخیص داد. هرچند این روش نیز چالش‌های خاص خود را دارد، اما می‌تواند پنجره‌های جدیدی را در علوم کامپیوتر وهوشمند سازی رایانه‌ها باز کند.



:: برچسب‌ها: حس بویایی , گجت ها ,

نوشته شده توسط رضا در دو شنبه 5 خرداد 1393




گلکسی‌ نوت 4 مجهز به قابلیت‌های جدید نرم‌افزاری خواهد بود

 

گلکسی‌نوت ۳

 محصول آتی پر سروصدای سامسونگ، گلکسی‌نوت ۴ است که پیش‌تر به بررسی مشخصات فنی احتمالی آن پرداختیم. این تلفن‌هوشمند احتمالا در تاریخ 12 شهریور ماه سال جاری و پیش از آغار نمایشگاه IFA 2014 معرفی خواهد شد. شایعات حاکی از آنند که این کمپانی در حال آزمایش ویژگی‌های جدید اندروید 4.4.3 در گلکسی S5 است تا از آن‌ها در نسل اتی گلکسی‌ نوت ۴ استفاده کند.

از میان تمامی ویژگی‌های اشاره شده می‌توان به Swipe to Launch Motion launcher ،Aqua Capture ،Multi Network for Booster و Smart fingerprint اشاره کرد. به‌نظر می‌رسد ویژگی Aqua Capture شبیه به قابلیتی خواهد بود که در گلکسی S4 اکیتو شاهد استفاده از آن بودیم و امکان تصویربرداری در زیر آب را برای کاربران امکان‌پذیر می‌ساخت، یکی از ویژگی‌های دیگری که پشت Aqua Capture نهفته، نوید بخش ضدآب بودن این تلفن‌‌هوشمند است. Multi Network for Booster نیز احتمالا همچون ویژگی موجود در گلکسی S5 خواهد بود که در آن می‌توانید با استفاده از شبکه‌های ارتباطی دیتا و وای‌فای به صورت ترکیبی فایل‌های حجیم را دانلود کرده و در نتیجه سرعت بارگذاری اطلاعات را افزایش دهید.

Swipe to Launch Motion Launcher را می‌توان مشابه قابلیت Motion Launch در اچ‌تی‌سی وان ام ۸ خواند که با استفاده از آن می‌توان با بکارگیری الگوهای خاص در زمان خاموش بودن صفحه‌ی نمایش تلفن‌هوشمند، قفل گوشی را باز کرد، اپلیکیشن دوربین را اجرا کرد و بسیاری از کارهای دیگر را با ترسیم الگوی ژست خاصی به انجام رساند. لازم به‌ ذکر است که پیش‌تر در زومیت خواندید که سامسونگ پتنتی با این مضمون را به ثبت رسانده است.

همانطور که از نام Smart Fingerprint ‌نیز پیدا است، این ویژگی برای استفاده از سنسور اثر انگشت تعبیه شده که قابلیت‌های فراوانی چون بازکردن قفل گوشی تا انجام پرداخت‌های آنلاین در PayPal اشاره کرد.

براساس اطلاعات منتشر شده گلکسی نوت ۴ نیز همچون نسل پیشین از یک صفحه‌ی نمایش 5.7 اینچی همراه خواهد شد با این تفاوت که رزولوشن 2,560 در 1,440 پیکسل در این نمونه وجه تمایز آن با نسخه‌ی پیشین است. همچنین شنیده‌هایی مبنی بر استفاده از صفحه‌ی نمایش Youm نیز شنیده شده است که باید تا زمان معرفی آن به انتظار بنشینیم.



:: برچسب‌ها: گلکسی‌ نوت 4 م , نرم‌افزار ,

نوشته شده توسط رضا در دو شنبه 5 خرداد 1393




شارژر بی‌سیم جی 3 ال‌جی متفاوت از دیگر شارژرهای بی‌سیم است!

هنوز چند روز تا معرفی پرچمدار جدید LG به نام LG G3 باقی‌مانده و بازار شایعات و درز کردن خصوصیات آن بسیار داغ و پررونق است. یکی از این موارد درز کرده، خبر از احتمال عرضه‌ی یک شارژر بی‌سیم است.


G3-wireless-charger

 این شارژر بی‌سیم با شارژرهای بی‌سیمی که تاکنون دیده‌ایم قدری متفاوت است. این شارژر جدید بر روی یک پایه تکیه می‌کند و می‌تواند به عنوان تکیه‌گاه G3 عمل کند.

G3-charging-dock

با این مزیت حالا می‌توانید ضمن شارژ شدن گوشی قدرتمند خود، راحت‌تر فیلم ببینید یا صفحات اینترنتی را جستجو کنید. تا جایی که می‌دانیم این شارژر فقط در رنگ سفید عرضه خواهد شد. متأسفانه هیچ خبری از قیمت آن به بیرون درز نکرده؛ ولی مطمئناً این شارژر ارزش هزینه‌ی اضافه‌تر در کنار خرید LG G3 را دارد. همان طور که می دانید جی 3 قرار است در هفته جاری رسماً رونمایی و احتمالاً عرضه شود.



:: برچسب‌ها: شارژر بی‌سیم , جی 3 ال‌جی ,

نوشته شده توسط رضا در دو شنبه 5 خرداد 1393




فایل منیجر ویندوزفون 8.1 مایکروسافت تا آخر خردادماه از راه می‌رسد

یکی از ضعف‌های ویندوزفون نسبت به اندروید نبود اپلیکیشن مدیریت فایل برای این سیستم‌عامل محسوب می‌شد. اما همان‌طور که جو بلفیور قول داده بوده تا پایان ماه آینده فایل این اپلیکیشن هم به پلتفرم موبایلی جدید مایکروسافت خواهد آمد.


File_Manager_Windows_Phone_81

 البته مایکروسافت قول داده بود تا پایان ماه May میلادی این اپلیکیشن از راه برسد اما حالا که کمتر از یک هفته تا پایان این ماه باقیست گفته می‌شود فایل منیجر ویندوزفون که Files نامیده می‌شود تا پایان ماه آینده عرضه خواهد شد.

Windows_Phone_File_manager_Screen
اپلیکیشن Files امکان کپی و انتقال فایل‌ها و اطلاعات چه در حافظه داخلی و چه مموری کارت را خواهد داد و امکانات یک فایل منیجر ساده مانند ایجاد پوشه، حذف فایل‌ها و به اشتراک گذاری آن‌ها را نیز فراهم خواهد کرد.



:: برچسب‌ها: فایل منیجر , ویندوزفون , 8, 1 مایکروسافت , خردادماه ,

نوشته شده توسط رضا در دو شنبه 5 خرداد 1393




صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 15 صفحه بعد

Powered By LOXBLOG.COM Copyright © 2009 by zarif This Template By Theme-Designer.Com